Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. - Περισσότερα - Συμφωνώ
ΔΩΡΕΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς να ψωνίσω;

Για να δείτε αναλυτικά την διαδικασία αγοράς, πιέστε εδώ.

Το προϊόν που θα παραλάβω θα είναι ίδιο με αυτό που βλέπω στην φωτογραφία;

Ναι! Στο issuefashion.gr καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να παρουσιάζουμε τα χαρακτηριστικά των προϊόντων (χρώμα, υφή,...) όσο γίνεται πιο πιστά.

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής: Αντικαταβολή (για αγορές μόνο εντός Ελλάδας), Κατάθεση και Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα.

Στην περίπτωση της αντικαταβολής ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 2 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).

Πού απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 6039500, Δευτέρα - Παρασκευή από 09:00 - 18:00.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για οποιαδήποτε ακύρωση (ολική ή μερική) μιας παραγγελίας καλέστε μας στο 2106039500, ή στείλτε e-mail στο info@issuefashion.gr

Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου; / Τί κάνω σε περίπτωση που παραλάβω κάτι που δεν ήταν στην παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail: info@issuefashion.gr, είτε τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 6039500, Δευτέρα - Παρασκευή από 09:00 - 18:00.

Τι πρέπει να κάνω αν μου έρθει κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Το issuefashion.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άριστη κατάσταση, και γι' αυτό αν κάποια φορά παραλάβεις κάποιο προϊόν που δεν είναι σε άριστη κατάσταση μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών καλώντας στο 210 6039500, Δευτέρα - Παρασκευή από 09:00 - 18:00.

Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;

Η ιστοσελίδα www.issuefashion.gr χρησιμοποιεί πρωτόκολο SSL, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και η διεύθυνσή σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του internet. Το πιστοποιητικό SSL της Issue Fashion έχει εκδοθεί από την Geotrust. Το πρωτόκολο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers).

Ποιά είναι η διαδικασία αντικατάστασης ενός προϊόντος;

*Εντός Ελλάδας, τα μεταφορικά της πρωτης αλλαγής σε μέγεθος είναι δωρεάν!

  • Αλλαγές και επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συννενόησης.
  • Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων γίνονται μόνο με την Γενική ταχυδρομική.
  • Εντός Ελλάδας, ττα μεταφορικά της πρώτης αλλαγής σε μέγεθος είναι δωρεάν. Το κόστος των υπόλοιπων αλλαγών είναι 5€.
  • Αλλαγές πραγματοποιούνται σε προϊόντα με το καρτελάκι τους και στην αρχική τους συσκευασία.

  • Αλλαγές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας από την εταιρεία ταχυμεταφορών.

  • Η αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά από αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής Πώλησης. 

  • Αλλαγές ειδών σε έκπτωση ή προσφορά αλλάζονται στην τιμή αγοράς.

Για την δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μια κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή, απλώς για να γίνει αφαίρεση του ποσού/υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη σας, θα πρέπει στο πεδίο ‘’Σχόλια Παραγγελίας’’ να σημειώσετε την λέξη ‘’Αλλαγή’’. Το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα φανεί αυτόματα την ώρα που εκτελείτε την παραγγελία σας, αλλά θα αφαιρεθεί λογιστικά από πλευράς μας αφού γίνει η επεξεργασία της επιστροφής σας.

*Αλλαγές από Κύπρο επιβαρύνουν τον πελάτη.

**Αλλαγές προϊόντων γίνονται μόνο με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική. 

Ποιά είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος;

Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την αγορά που τυχόν πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους ή να μας παρέχετε οποιαδήποτε εξήγηση (αναίτια υπαναχώρηση). Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται όταν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας. Σε αυτή τη περίπτωση επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά σας που είναι 3€ για Ελλάδα, τα οποία αφαιρούνται από το ποσό που θα σας επιστραφεί. Η επιστροφή των χρημάτων στο λογαριασμό σας θα πραγματοποιείται μέσα σε 14 μέρες.

Διαδικασία Υπαναχώρησης: Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης θα πρέπει μέσα σε 14 ημέρες να μας στείλετε συμπληρωμένη την αίτηση που βρίσκετε ΕΔΩ, μαζί με τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε. Η χρέωση της επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει εσάς. Επιπλέον, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής που τυχόν έχετε πληρώσει).

Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα. Το issuefashion.gr ΔΕΝ παραλαμβάνει προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κατά την υπαναχώρησή σας και τα οποία φέρουν βρομιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλόλητας αυτών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά το issuefashion.gr δεν παραλαμβάνει αυτά καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.

   

Ποιό είναι το κόστος της αποστολής μου;   

*Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδας ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι πάνω από 3 εργάσιμες ημέρες.
**το κόστος της αντικαταβολής είναι επιπλέον 2€

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου;

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο info@issuefashion.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 6039500, Δευτέρα - Παρασκευή από 09:00 - 18:00 και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

Τι γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας μου;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε, τότε η Γενική Ταχυδρομική θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσει την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας παραμένει στο κατάστημα τις Γενικής Ταχυδρομικής για λίγες ακόμα ημέρες και έπειτα επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 210 6039500 ή να στείλετε email στο: info@issuefashion.gr.

Copyright © 2018 ISSUEFASHION, Inc. All rights reserved. Developed by GIM